RUILEN EN RETOURNEREN

Bij Upvibe streven we ernaar om ervoor te zorgen dat onze klanten tevreden zijn met hun aankopen.
We begrijpen dat het soms lastig is om online een goed beeld te krijgen van een product.
Kleuren en afwerkingen kunnen anders zijn dan je had verwacht, of misschien ben je gewoon niet helemaal tevreden.
Mocht er een probleem zijn met je bestelling, neem dan eerst contact met ons op zodat we dit voor je kunnen oplossen.

Flexibel Retourbeleid

Hoewel we ervan uitgaan dat je goed hebt nagedacht over je aankoop, begrijpen we dat het artikel soms niet helemaal naar wens is.
Daarom bieden wij de mogelijkheid om je product binnen 14 dagen na aankoop te retourneren.
Hiervoor brengen we een handelingsfee van €14,95 in rekening. Bij een succesvolle retourzending ontvang je je aankoopbedrag terug, minus deze fee.
De kosten voor het retourneren zijn voor eigen rekening.

Tot 4 weken retourneren.

Blijft een product in de originele verpakking en is het ongeopend na de retourtermijn van 14 dagen?
Stuur ons dan tijdig een bericht. Je mag het artikel dan alsnog retourneren en krijgt je aankoopbedrag terug minus de handelingsfee.

Jouw product retourneren

Wil je jouw product terugsturen, neem dan contact met ons op. Houd hierbij je ordernummer en het verzoek tot retournering bij de hand.
We sturen je na het contact onze retourinstructie.

Download hier ons retourformulier


Afhandeling

Zodra we jouw retourpakket hebben ontvangen wordt het door onze retourafdeling gecontroleerd op onderstaande voorwaarden.
Als je retour wordt goedgekeurd, storten we uiterlijk binnen 14 dagen je bedrag minus de handelingsfee op je rekening.

Voorwaarden

We helpen je graag met je retour, maar let wel op de volgende voorwaarden.
Heb je hier vragen over, neem even contact op en we proberen je zo goed mogelijk te helpen.


  • Het product is onbeschadigd, ongemonteerd en niet gebruikt.
  • Het product wordt in de originele verpakking retour gestuurd, welke is onbeschreven en niet ernstig is beschadigd.
  • De verpakking is compleet, waaronder plastic folie, gebruiksaanwijzingen, zakjes en evt schuim.
  • De doos dient netjes te worden dicht gemaakt met transparante tape.
  • Het product wat retour verzonden wordt moet goed beschermd zijn zodat het onderweg niet beschadigd.
  • Een aankoopbewijs of orderbevestiging moet worden bijgevoegd.
  • Neem contact op

    Stuur ons een e-mail

    Heeft u een vraag of opmerking?
    Gebruik het onderstaande formulier om ons een bericht te sturen of neem contact met ons op via
    e-mail wij helpen u graag verder:

    Live Help

    Als u een probleem of vraag heeft waarvoor onmiddellijke hulp nodig is, kunt u op de onderstaande knop klikken om live te chatten met een medewerker van de klantenservice. Als we niet bereikbaar zijn, stuur ons dan een e-mail aan de linkerkant en we nemen binnen 24 uur contact met je op!
    Stuur ons een bericht

    📍 Jasmijnstraat 37, 7605 TS Almelo (geen bezoekadres)

    Wij zijn telefonisch bereikbaar op:

    Maandag - Zaterdag : 09.00 - 17.00
    Zondag: 11.00 - 16.00